(ar lean ón leathanach roimhe)
"He is a little old SÚGHMAIRE". - a small worthless person. A tell-tale or one who does anything mean.
(31) CochallachShe got very COCHALLACH when I broke the cup.
Bhí sí feargach nó ar buile.
(32) ClabSeo ainm eile ar an mbéal nuair a bhíonn an iomarca cainnte ag an duine. "Shut your CLAB"
"He is a great CLABAIRE"CLAB ASAIL - said of one who makes a great blunder in speaking.
(33) AindeiseoirThe AINDEISEOIR had to go to the bog in all the rain.Aindeis - He saved the hay very AINDEIS last year, its no wonder the cows are lifting with him".
(34) Mairtíneach"You know him well he is a little MAIRTÍNEACH of a man"
(35) GEANNCDuine go mbíonn cocked-nose aige.Bhí aithne agam ar chailín do tugadh "Geannc" mar leas-ainm uirthi.
(36) Manntach"He can't talk too well because he is MANNTACH". Nuair do bheadh na fiacail in easnamh i lár an bheil ag duine
(leanann ar an chéad leathanach eile)