Ar fáil faoin gceadúnas Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
- XML Scoil: Árdán, An Bháinseach
- XML Leathanach 163
- XML “The Glen of Aherlow”
- XML “The Care of the Feet”
Nóta: Ní fada go mbeidh Comhéadan Feidhmchláir XML dúchas.ie dímholta agus API úrnua cuimsitheach JSON ar fáil. Coimeád súil ar an suíomh seo le haghaidh breis eolais.
Ar an leathanach seo
- (ar lean ón leathanach roimhe)lake to bathe dissapeared and some months later wrote for his clothes from Australia. How he got there is not known.Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.
- In former times people did not wear boots until there were twenty years of age. There was a man in Tipperary called Bill Ryan who never wore a shoe nor a stocking.
There is a custom that if you did not throw out the water you washed your feet in before you would go to bed you should put a lighted coal in it.Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.