Ar fáil faoin gceadúnas Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
- XML Scoil: Bailieboro (Model)
- XML Leathanach 091
- XML “My Home District”
- XML “Autobiography of a Horse”
- XML “Herbs”
Nóta: Ní fada go mbeidh Comhéadan Feidhmchláir XML dúchas.ie dímholta agus API úrnua cuimsitheach JSON ar fáil. Coimeád súil ar an suíomh seo le haghaidh breis eolais.
Ar an leathanach seo
- (ar lean ón leathanach roimhe)small lakes.Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.
- I remember, when I was young, my master who was very kind to me, kept me in a beautiful field, in which I had a good view of many others ponies my master put other ponies into the field. We were about the same age, and later we had to go and work also.
My master fed me on hay and oats, and [?]Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.
- There are many harmful weeds to be seen growing about the district.
Most of these weeds are harmful because they spread rapidly and because they impoverish the soil.
Rushes or dockens growing in a field is a sign that the soil is poor.
If mint is boiled and drink the water in which it is boiled it will cure a cold.
There is a weed called blood weed and it(leanann ar an chéad leathanach eile)Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.