Ar fáil faoin gceadúnas Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Nóta: Ní fada go mbeidh Comhéadan Feidhmchláir XML dúchas.ie dímholta agus API úrnua cuimsitheach JSON ar fáil. Coimeád súil ar an suíomh seo le haghaidh breis eolais.
Ar an leathanach seo
- 1. Garry's field was so called because it was a man named Garry laboured it.
2. Malam's hill was called after a man named Malam. He had a house built on it about one hundred years ago.
3. The Cherry tree field was so called because there was a small Cherry tree in it.
4. The Graveyard field was so called because there was a small Church and a good many graves in it.
Keelagh, Killeshandra, County Cavan
5. Carriage Bray is so called because there used to be a parade of carriages down it a few times a year.
Deramfield, Drumlane, County Cavan
Tilson's hill was so called(leanann ar an chéad leathanach eile)Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.