School: Cill Éinne (roll number 12340)

Location:
Cill Éinne, Co. Galway
Teacher:
Sr. P. Ó Domhnalláin
Browse
The Schools’ Collection, Volume 0001, Page 103

Archival Reference

The Schools’ Collection, Volume 0001, Page 103

Image and data © National Folklore Collection, UCD.

See copyright details.

Download

Open data

Available under Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)

  1. XML School: Cill Éinne
  2. XML Page 103
  3. XML “Amhrán an Phúca”
  4. XML “Amhrán an Dóil”

Note: We will soon deprecate our XML Application Programming Interface and a new, comprehensive JSON API will be made available. Keep an eye on our website for further details.

On this page

  1. Amhrán an Phúca

    Ní raibh mé mo chodhladh act uair is trí nóiméad nuair a chuala mé an púca ag dul tart ins an sráid

    Ní raibh mé mo codhladh act uair is trí nóiméad
    Nuair a chuala mé an púca ag dul tart ins an sráid.
    Bhí sé ag sgreadíl is ag feadhigil ar nós mionáin míosa.
    Is é ag chuir fuacht ar na daoine ar nós na gaoithe aniar.
    Níl mac Shean O Donnacha ar leabhar ná ar phaipéar.
    Ná Peadar Ó Maille isteach as Rosmuc.
    Bhí beand as Gaillimh aige is píopaire as Beárna.
    Is fear an ré láidir ag gabhailt ar an drom.
    Amhrán an Dóle.
    Is úd é an fear measamhail a neartuigh i dlighthe Éireann.
    A rug conghamh gach aon nduine i bhfús agus thall
    Rinne sé smaointe agus chonnigh sé an cíos uait
    Agus chonnaigh sé in Éirinn an méid a bhí ánn
    Transcribed by a member of our volunteer transcription project.
    Topics
    1. genre
      1. poetry
        1. folk poetry (~9,504)
    Language
    Irish
  2. Amhrán an Dóil

    Is úd é an fear measamhail a neartuigh i dlighthe Éireann

    Is úd é an fear measamhail a neartuigh dlighthe Éireann.
    A tug conghamh gach aon nduine i bfhús agus tháll.
    Rinne sé smaointe agus choinnigh sé an cíos uait
    Agus choinnigh sé in Éirinn an méid a bhí ánn.
    (continues on next page)
    Transcribed by a member of our volunteer transcription project.